Ο Άγιος Κορωνοϊός

Μάι 13, 2020 | Επικαιρότητες

Ο κορωνοϊός ήρθε για να μείνει, όπως λένε πολλοί σήμερα. Ή, ακόμη χειρότερα, τον έφτιαξαν και τον έφεραν για να μείνει. Είναι εντυπωσιακό πως οι ίδιοι άνθρωποι που κόπτονται για το περιβάλλον και τον υπερπληθυσμό της γης, άρα την ανάγκη μείωσής του, έχουν δυνατό νταραβέρι με το κορωνοϊό εδώ και χρόνια, και όλο και προφήτευαν με διαφόρους τρόπους αυτήν την πανδημία. Τι κάνει μιάου μιάου στα κεραμίδια!

Όμως για να μην κατηγορούμεθα ως συνομωσιολόγοι, ας μείνουμε στα επιστημονικώς τεκμηριώσιμα. Ο ιός αυτός μόνον με θαύμα εξ ουρανού θα μάς απαλλάξει της παρουσίας του. Θα κοιμηθεί όταν ζεστάνει λίγο ο καιρός, άρα μέχρι τέλη Απρίλη η Ελλάδα κλεισμένη στα σπίτια. Το φθινόπωρο θα ξυπνήσει, άρα η Ελλάδα πάλι φυλακή.

Άρα μας μένει να δούμε μήπως μάς ανοίξουν τουλάχιστον τον Δεκαπενταύγουστο τις εκκλησίες. Και εύλογα τίθεται το ερώτημα. Από το φθινόπωρο μέχρι την Άνοιξη η Ελλάδα θα είναι σε καραντίνα, οι μικρο-επιχειρήσεις κλειστές και οι εκκλησίες μας κλειστές; Μήπως, τελικώς, με την πρόφαση να μην πεθάνουν τώρα κάποιοι από εμάς, μας ετοιμάζουν να μας πεθάνουν όλους μαζικά;

Εξάλλου, δεν είδαμε και μεγάλη φροντίδα μέχρι σήμερα των ελληνικών κυβερνήσεων για τον ελληνικό λαό που αυτοκτονεί κατά χιλιάδες μετά τα Μνημόνια. Πιο πολύ νοιάζονται τους αλλοδαπούς. Άρα, μήπως, τελικώς, οι ελληνικές κυβερνήσεις είναι πολύ ενήμερες και εκτελούν εντολές για να εξαφανιστούν οι Έλληνες που θέλουν και ανοικτές εκκλησίες το Πάσχα, που κάνουν και συλλαλητήρια για την Μακεδονία και έχουν και το θράσος να θεωρούν την Ελλάδα πατρίδα τους;

Μάλλον κρατώντας η Πολιτεία κλειστές τις εκκλησίες δείχνει το πραγματικό πρόσωπό της. Διώκει ιερείς και επισκόπους, διότι θέλει να μας δώσει σαφές μήνυμα: Δεν σας ανήκει η Ελλάδα. Δεν σας επιτρέπουμε να είστε εδώ στην Ελλάδα με δικαιώματα νόμιμου ιδιοκτήτη αυτής της χώρας. Δεν σας επιτρέπουμε να έχετε ανοικτές εκκλησίες και να μπορείτε να λειτουργιέστε και να κοινωνείτε.

Αυτό είναι το πραγματικό μήνυμα που εκπέμπει η κυβέρνηση αυτή, για όσους έχουν κρίση και μνήμη να το αποκωδικοποιήσουν. Διότι αλλιώς, πού είναι το πρόβλημα να μπορούν οι άνθρωποι, έστω με μεγάφωνα, έστω σε απόσταση γύρω από τις εκκλησίες, να μπορούν να ζήσουν τις ημέρες του Πάσχα εκκλησιαστικά και Ορθόδοξα;

Συγχαίρουμε τον Άγιο Επίσκοπο Κερκύρας Νεκτάριο, για το σθένος του να βάζει, όπως η Αντιγόνη, πάνω από τους νόμους των ανθρώπων τον νόμο του Θεού. Το ίδιο συγχαίρουμε τον πολύτεκνο και ανδρείο ιερέα, πατέρα Γεώργιο Σχοινά. Τώρα εκδιώκουμε τον Χριστό από την Ελλάδα. Αύριο έρχεται πείνα και πολλοί θάνατοι, όχι πλέον από τον κορωνοϊό, αλλά από αυτοκτονίες, εγκεφαλικά και καρδιακά επεισόδια. Αύριο έρχονται καταθλίψεις και ψυχικές ασθένειες σε όλο τον ελληνικό λαό.

Από όλη την Ελλάδα μαθαίνουμε τα νέα. Η ψυχολογία του λαού μας είναι πολύ άσχημη. Οι άνθρωποι χάνουν μέρα με την μέρα την ελπίδα τους για το αύριο. Η οικονομία καταβαραθρώνεται.

Οι γεωργοί πετούν τις σοδειές των, ενώ η κυβέρνηση επιτρέπει εισαγωγές γεωργικών προϊόντων από άλλες χώρες. Το Πάσχα δίδει ελπίδα ακόμη κι αν δεν είμαστε τόσο καλοί χριστιανοί και δεν μένουμε σε όλες τις ακολουθίες μέχρι τέλους. Οι Άγιοι ιεράρχες μπορούν να σώσουν την Ελλάδα, την Δημοκρατία και τον ελληνικό λαό από το επερχόμενο χάος, αν διαχωρίσουν ρητά την θέση των από την Πολιτεία.

Αν απαιτήσουν, έστω και αυτή την ύστατη στιγμή, να ανοίξουν οι εκκλησίες με αυστηρή τήρηση, με την βοήθεια της αστυνομίας, των ιατρικών κανονισμών.

Η περιφορά των Επιταφίων ας είναι μόνον γύρω από την Εκκλησία και με τον λαό ακίνητο σε απόσταση ασφαλείας, γύρω από τους ναούς. Επιπλέον, ο ελληνικός λαός δικαιούται με δημοψήφισμα να εκφραστεί αν επιθυμεί να μένει κλεισμένος τον μισό χρόνο στα σπίτια του και να καταστραφεί οικονομικά η Ελλάδα, οπότε θα πεθαίνουν οι άνθρωποι από φτώχεια, πείνα, άλλες ασθένειες, ή αν θέλει να διασωθεί ως λαός. Η απαγόρευση των ακολουθιών το Πάσχα μάς ανοίγει τα μάτια για όλα όσα έρχονται.

Ως Έλληνες και ως Χριστιανοί αυτή την δύσκολη ώρα επείγει να μείνουμε ενωμένοι, είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε με την Πολιτεία και όποιον άλλον. Επείγει να δούμε ο καθένας από εμάς τις δικές του ευθύνες.

Όσοι θέλουν να μείνουν στα σπίτια των, ας το κάνουν ταπεινά. Όσοι πάλι, θέλουν να πάνε έξω από τις εκκλησίες και να μείνουν εκεί προσευχόμενοι με αυστηρή τήρηση αποστάσεων και ιατρικών μέτρων ασφάλειας, ας το κάνουμε ήσυχα, ειρηνικά, αρχοντικά, όχι επιθετικά και διεκδικητικά. Όχι φωνασκώντας, όχι κατηγορώντας, όχι χάνοντας την χριστιανική αρχοντιά. Οι ημέρες αυτές του Πάσχα ανήκουν στον Χριστό που εν σιωπή ιερουργεί διά του Σταυρού και της Αναστάσεως την σωτηρία του σύμπαντος κόσμου.

Ας ζήσουμε τον Χριστό μας στον Σταυρό του, στο Μαρτύριό του και στην Ανάστασή του. Ας μην ξεχνάμε πως το πονηρό πνεύμα θέλει να ταράξει την ιερότητα των ημερών. Όσοι ιερείς και επίσκοποι θέλουν να μας κοινωνήσουν, ακόμη και αν διωχθούν και φυλακιστούν, ας το κάνουν. Εμείς δεν θα κατηγορήσουμε κανέναν.

Όμως κανείς δεν μπορεί να μας αναγκάσει να μην πάμε, με κάθε ασφάλεια για να μην προκαλέσουμε ζημιά στη δημόσια υγεία, να ζήσουμε στις εκκλησίες μας το Μυστήριο της Μεγάλης Παρασκευής και της Αναστάσεως.

Αναλυτικότερα

Ευχαριστούμε τον Χριστό και Θεό μας. Ευχαριστούμε Αυτόν όν ηγάπησε η καρδιά μας, τον Ένα της Τριάδος, που τώρα στις Άγιες αυτές ημέρες της Σαρακοστής και του Πάσχα, επέτρεψε να μας επισκεφθεί ο Άγιος Κορονωϊός. Για να μας δείξει τον ψεύτικο εαυτό μας ως άτομα, ως άνδρες, ως γυναίκες, ως λαό, ως κοινωνία, ως ιερατεία πολιτικά, επιστημονικά, δημοσιογραφικά, τεχνοκρατικά, εκκλησιαστικά και ό,τι άλλο.

Διά του κορωνοϊού καταστρέφονται με ευθύνη όλων μας όλες οι παραδοσιακές, εθνικές, κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, πολιτισμικές, θρησκευτικές, δομές, για να περάσουμε στην Νέα Παγκόσμια Τάξη (ΝΠΤ). Ότι αυτός είναι ο σκοπός των Διεθνών Οικονομικών Κέντρων και των κυβερνήσεων, δεξιών ή αριστερών, που ελέγχονται από αυτά, το γνωρίζαμε μέσω όλων των σύγχρονων ιστορικών δεδομένων.

Τώρα ζούμε το τελικό σχέδιο, όπου μέσω του επιβαλλόμενου φόβου δια των τηλεοράσεων και της διαρκούς υπενθύμισης πως είμεθα όλοι μελλοθάνατοι από τον κορωνοϊό, λες και δεν το γνωρίζουμε πως είμεθα θνητοί, διαλύονται ψυχολογικά οι άνθρωποι, οι λαοί και οι κοινωνίες, για να μην μπορούν να συγκροτήσουν ουδεμία αντίσταση. Όλοι πτωχοί, τρομοκρατημένοι, άρρωστοι και μελλοθάνατοι από τον κορωνοϊό και παραδομένοι στην ΝΠΤ.

Οι κυβερνήσεις πειθήνια όργανα της ΝΠΤ. Οι τηλεοράσεις πληρώθηκαν για να τρομοκρατήσουν στο έπακρο τους ανθρώπους και τους λαούς.

Ο φόβος και ο εγκλεισμός αποδομούν το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου και είναι πιο φονικά όργανα από τον κορωνοϊό. Οι τηλεοράσεις και όσοι ενισχύουν τον φόβο υπηρετούν ακριβώς τα σχέδια της ΝΤΠ.

Ποιός δίδει αντοχή στον λαό;

Οι πολιτισμικές παραδόσεις του με κορυφαίο γεγονός την Θεία Λειτουργία.

Η εορτή της Αναστάσεως είναι το κορυφαίο γεγονός εμψύχωσης των ανθρώπων. Γι᾽ αυτό πρέπει πάσει δυνάμει να καταργηθεί το Πάσχα και οι άνθρωποι να κλειστούν στην φυλακή του σπιτιού των. Απαγορεύεται να βρεθούν στην φύση έξω ή να πάνε στην Θεία Λειτουργία το Πάσχα και να πάρουν ελπίδα ζωής. Πρέπει να αποσυνδεθούν από οτιδήποτε τους καθιστά ζωντανούς και πνευματικά ανεξάρτητους και ελεύθερους. Έτσι ελέγχονται πλήρως και χάνουν κάθε ζωτική δύναμη αντίστασης στην εισβολή της ΝΤΠ.

Αντί επομένως, οι εκκλησιαστικοί άνδρες να αποτελέσουν το οδόφραγμα της ΝΠΤ δυστυχώς έγιναν και αυτοί άθελά των και παραπληροφορημένοι, όργανα επιβολής του σχεδίου της ΝΤΠ. Έτσι εκπέμπουν και αυτοί το ίδιο μήνυμα φόβου και τρομοκράτησης. Ενώ συχνά επιστρατεύουν και ανεδαφικές θεολογικές δικαιολογίες για να καθησυχάσουν τον λαό.

Γράφουμε αυτό το κείμενο ακριβώς για να δείξουμε, μεταξύ άλλων, την ανάγκη οι εκκλησιαστικοί άνδρες να απεγκλωβίσουν την Εκκλησία από την Πολιτεία και να εργαστούν για την απελευθέρωση του λαού, της Εκκλησίας και όλης της Ελλάδος από το σχέδιο της ΝΠΤ.

Διότι άλλο είναι να εφαρμοστούν και να τηρηθούν τα λογικά μέτρα προστασίας και άλλο η κατάργηση του Πάσχα και της ζωής της ίδιας. Κι επειδή ο ιός αυτός θα μείνει μαζί μας, σημαίνει κατάργηση εν τοις πράγμασι της Εκκλησίας της ίδιας.

Όντως ο κορωνοϊός είναι σήμερα μέγιστη ευλογία του Θεού για να αποκαλύψει στον άνθρωπο την γύμνια, την θνητότητα και την φτώχεια του ανθρώπου.

Για να προειδοποιήσει τον άνθρωπο σε κάθε επίπεδο, ως ιδιώτη, ως δημόσιο πρόσωπο, ως πολιτικό, ως επιστήμονα, ως διανοούμενο, ως δάσκαλο, ως άνδρα, ως γυναίκα, ως λειτουργό της κοινωνίας, ως λειτουργό της πολιτικής, ως λειτουργό της επιστήμης και της τεχνολογίας, ως λειτουργό του Θεού, ως ιερέα και ως επίσκοπο, ως λαό αλλά και ως ανθρωπότητα, πως αστοχήσαμε και αστοχούμε διαρκώς και πως τραβάμε λάθος δρόμο στην ζωή μας.

Για να καταλάβουμε πως στραβά αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα, την ζωή μας, τους συνανθρώπους μας, τον κόσμο όλο, αλλά και τον Θεό τον ίδιο. Σήμερα η ανθρωπότητα ολόκληρη ζει την οδύνη του θανάτου και τις ωδίνες του τοκετού για το όντως νέο, την όντως Νέα Ζωή.

Βεβαίως, ο λαός έχει χάσει τον πνευματικό προσανατολισμό του. Βεβαίως, ο λαός βαρύνεται με τα δικά του αμαρτήματα και τις δικές του αστοχίες. Αστοχεί ο λαός μας, διότι ενώ τρώει τα ξυλοκέρατα νομίζει πως έχει τροφή αληθινή.

Κι ενώ πεθαίνει, νομίζει πως ζει. Λησμόνησε τον έρωτα της ζωής και τον Λόγο της Ζωής. Λησμόνησε Αυτόν όν ηγάπησε η ψυχή του. Λησμόνησε Αυτόν για τον Οποίο ήν καιομένη η καρδία του. Λησμόνησε Αυτόν που του έδωσε Κάλλος και Ωραιότητα ουράνια και Άκτιστη και Έρωτα ουράνιο και Άκτιστο. Και ζει ο λαός μας ζωή ανέραστο και πορνική, ζωή γυμνή κάλλους, ομορφιάς, έρωτος, ωραιότητας και αρχοντιάς.

Όμως, πολύ περισσότερο και διπλά βαρύνονται, τόσο για τα δικά των αμαρτήματα αλλά και για τα αμαρτήματα του λαού των, οι κεφαλές του λαού, πνευματικές, πολιτικές και εκκλησιαστικές.

Αυτός ο λαός δεν προστατεύθηκε μέσω ουσιαστικής παιδείας για την επόμενη ημέρα της ιστορίας. Επιπλέον, ενώ η ιστορία μας προειδοποιεί για το μέλλον δεν την ακούμε με προσοχή. Έτσι ξαναζούμε τα τραύματα του παρελθόντος. Εδώ ακριβώς έχουμε ευθύνη όλοι ανεξαιρέτως. Όταν ως επιστήμονας γνωρίζεις και διαισθάνεσαι, όσο μπορείς να γνωρίζεις και να διαισθάνεσαι, τα αίτια, τότε ή κλείνεσαι στον εαυτό σου και σιωπάς, ή επιχειρείς να μιλήσεις για να περισωθεί ό,τι περισώζεται. Αυτή την κρίσιμη ώρα σαφώς δεν είναι ώρα κρίσεων και επικρίσεων.

Όμως όταν η Ελλάδα και ο λαός μας πάντα ήλπιζε και πάντα γνώριζε πως σώζεται κυρίως από τον Χριστό και την Παναγία σε κάθε του δοκιμασία και τραγωδία, ατομική ή εθνική, τώρα για πρώτη φορά αυτή η γνώση αποδιώκεται, αχρηστεύεται και περιφρονείται.

Γι’ αυτό ενώ υπάρχουν τρόποι να λειτουργούν με την αναγκαία ιατρική ασφάλεια δημόσιες υπηρεσίες και ό,τι άλλο, όπως μεταφορές αλυσίδες τροφίμων κλπ, εντελώς υβριστικά προς την ιστορία αυτού του λαού περιφρονήθηκε από την Πολιτεία, ίσως και με κάποια έμμεση ευθύνη της εκκλησιαστικής ηγεσίας, το ιερότερο σημείο του λόγου ύπαρξης μας ως λαός και ως έθνος: Ο Χριστός και η Παναγία. Γι’ αυτό νοιώθουμε ανάγκη να μιλήσουμε αυτή την κρίσιμη ώρα. Διότι αφήνουμε έξω της προσοχής και των επιστημονικών μας βεβαιοτήτων την πηγαία Αλήθεια. Πως ο Χριστός είναι ο Αίτιος της ιστορίας και ο Λόγος της ιστορίας.

Αν τον αποστραφούμε δεν μπορεί να μας βοηθήσει όσο και αν ο Ίδιος μπορεί και θέλει, σεβόμενος όμως το αυτεξούσιο μας. Υποταχθήκαμε όλοι στην άλογη υπέρμετρη και ίσως προσχεδιασμένη  τρομοκράτηση και έτσι χάνουμε τις δυνατότητες της διευρυμένης ορθολογικότητας.

Και είναι διπλό το αμάρτημα και η αστοχία των αρχόντων μας, πνευματικών, πολιτικών και εκκλησιαστικών, διότι επί δύο αιώνες, μετά το 1821 που συγκροτήσαμε δικό μας ελεύθερο κράτος, ταΐζουμε τον λαό μας με σκουπίδια υλικά, διανοητικά και πνευματικά που παρασκευάζονται και συσκευάζονται στην Δύση αλλά καταναλώνονται στην Ανατολή. Μάλιστα, αντί να επιλέξουμε από την Δύση ό,τι καλό και ωφέλιμο, επιλέγουμε ό,τι χαλασμένο, σάπιο και ανθυγιεινό. Επιπλέον, αναπαράγουμε και τα δικά μας αυτόχθονα πάθη και ελαττώματα της εγωπάθειας, της εξουσίας επί των άλλων και της ρηχότητας.

Έτσι, γινόμαστε δάσκαλοι, επιστήμονες, τεχνολόγοι, διανοούμενοι, πολιτικοί, εκκλησιαστικοί όχι από πάθος για την Αλήθεια, την Ομορφιά, την προσφορά, την ανιδιοτέλεια, αλλά από πάθος εξουσίας επί των άλλων, πάθος εξουσιαστικότητας επί των άλλων, και πάθος δικής μας, ατομικής, αυτοβεβαίωσης. Όχι αυτοβεβαίωσής μας ως κοινότητα διά του άλλου, μέσω του άλλου, χάριν του άλλου. Ιδίως στον πολιτικό και τον εκκλησιαστικό χώρο αυτή η αποτυχία μας γίνεται πηγή για όλες τις άλλες μορφές αποτυχίας μας, πολιτικής, εκπαιδευτικής, κοινωνικής, και ούτω καθεξής. Και ενώ στον εκκλησιαστικό χώρο υπάρχουν σαφώς λαμπρές περιπτώσεις προσώπων, Αγίων ιεραρχών, ιερέων κλπ, στον πολιτικό χώρο τα πράγματα είναι εντελώς χάλια. Αλλά και ο εκκλησιαστικός χώρος έχει και τις δικές του εγγενείς αδυναμίες, ώστε να μην μπορεί να μεταμορφώσει και να ανορθώσει, ως όφειλε, τον πολιτικό και πνευματικό χώρο.

῾῾Εάν το άλας μωρανθή εν τίνι αλισθήσεται ο κόσμος;᾽᾽ Αν το αλάτι χαλάσει, με τι θα αλατιστεί ο κόσμος και η ανθρωπότητα; Η Εκκλησία και οι χριστιανοί, κλήρος και λαός, είναι το αλάτι του κόσμου. Ακόμη περισσότερο, η Εκκλησία είναι το περιέχον και όχι το περιεχόμενο της Πολιτείας. Εάν η Εκκλησία γίνει παράρτημα και υπηρεσία της Πολιτείας, τότε χάνεται η Ορθόδοξη ποιότητα και το Ορθόδοξο Αποστολικό νόημα της Εκκλησίας. Η διοίκηση του κράτους και της Πολιτείας ανήκει στους πολίτες και στους λαϊκούς. Αλλοίμονο όμως αν η Πολιτεία απορροφήσει την Εκκλησία. Αλίμονο αν οι πολιτικοί, τα κόμματα και οι πολίτες αποστασιοποιηθούν από την Εκκλησία. Και ακόμη περισσότερο, αλλοίμονο αν η Εκκλησία απορροφηθεί από το κράτος, τα κόμματα και τους πολιτικούς.

Θλίβομαι πολύ γι’ αυτό που αναγκάζομαι να ξεστομίζω, και ζητώ συγγνώμη. Δυστυχώς η Εκκλησία, ως διοίκηση και ως πρακτική λειτουργία, τείνει να υποταχθεί εντελώς στο κράτος. Συγχρόνως δε, όπως το κράτος και τα κόμματα έχουν χάσει την επαφή των με τον λαό και το σώμα του λαού, και είναι μηχανισμός εξουσίας και όχι πολιτικής έκφρασης, δυστυχώς εν πολλοίς και η Εκκλησία τείνει να καταστεί σε βαθμό επικίνδυνο χώρος εκκλησιαστικής καριέρας και όχι χώρος καύσης καρδίας για τον Χριστό.

Αυτό το βλέπουμε από το τρόπο που αναδεικνύονται οι άγιοι επίσκοποι και οι άγιοι αρχιεπίσκοποι της Εκκλησίας. Το Συνοδικό, Αποστολικό και Ορθόδοξο πνεύμα έχει σε μεγάλο βαθμό παραγκωνιστεί. Όπως στα κόμματα λειτουργούν κλειστές ομάδες και ιεραρχίες, το ίδιο δυστυχώς συμβαίνει και στην Εκκλησία ως διοίκηση. Ιστορικά βλέπουμε πως ο λαός, κλήρος και λαϊκοί, ως το πλήρωμα της Εκκλησίας είχε πάντα βασικό ρόλο στην επιλογή επισκόπων και ιεραρχών. Αυτό διασώζεται ακόμη σε κάποιες Εκκλησίες όπως η Εκκλησία της Κύπρου, ή και στα μοναστήρια, όπου η πρώτη επιλογή προσώπων ξεκινά από τον λαό ή την μοναστική αδελφότητα και ακολούθως ολοκληρώνεται σε επίπεδο εκκλησιαστικής ιεραρχίας.

Έτσι, όπως στα πολιτικά κόμματα τα πρόσωπα επιλέγονται εκ των άνω και όχι από τον λαό, το ίδιο φθάσαμε να συμβαίνει και στην Εκκλησία, έστω με μικρές παραλλαγές. Έτσι, τόσο σε πολιτικό όσο και σε εκκλησιαστικό επίπεδο καταργείται ο λαός και ισχύει το παπικό φεουδαρχικό μεσαιωνικό σύστημα. Ο λαός είναι απών και άχρηστος σε κάθε περίπτωση. Ενώ μάλιστα το Συνοδικό σύστημα, ως Αποστολική συνέχεια, αποτελεί την βάση της Ορθόδοξης Ανατολικής Εκκλησίας και θα έπρεπε να εμπνέει και να προσδιορίζει την πολιτειολογία, τώρα ισχύει το αντίστροφο.

Δηλαδή το φεουδαρχικό παπικό, αυταρχικό, κομματικό πολιτειακό σύστημα που ήρθε αυτούσιο από την Δύση μετά το 1821, κατέστρεψε ή αναίρεσε σε μεγάλο βαθμό και το Εκκλησιαστικό, Ορθόδοξο και Αποστολικό Συνοδικό σύστημα. Ενώ ο Επίσκοπος είναι τόπος και εικόνα του Χριστού και, διά του Χριστού, τόπος και εικόνα του Τριαδικού και Υποστατικού Θεού και διάδοχος των Αποστόλων, τώρα όλο και περισσότερο καθίσταται μέλος μιας εξουσιαστικής πυραμιδικής ιεραρχίας. Ορίζεται από τους ανωτέρους του και υποτάσσεται σε αυτούς. Έτσι έχει καταργηθεί το Δημοκρατικό, ίσοι μεταξύ ίσων, Αποστολικό και Ορθόδοξο ήθος της Εκκλησίας ως διοίκηση και διοικητική λειτουργία.

Συγχρόνως έχουν καταστρατηγηθεί δυο θεμελιώδεις Ορθόδοξες παραδόσεις:

Πρώτον, ότι ο λαός διαδραματίζει ουσιώδη ρόλο στην ανάδειξη των εκκλησιαστικών ηγετών και αρχόντων. Απ’ αυτό έχει απομείνει ως σημάδι του ορθού και ορθόδοξου τρόπου το τριπλό ῾῾Άξιος!᾽᾽ κατά την χειροτονία των επισκόπων, που όμως είναι πλέον μια εντελώς τυπική και άχρηστη διαδικασία.

Δεύτερον, ότι ο εκκλησιαστικός ηγέτης παράγεται και αναδεικνύεται στην ασκητική ζωή της Εκκλησίας και δη στον μοναστικό βίο. Δηλαδή, το ορθό και πρέπον είναι ο εκκλησιαστικός ηγέτης να μην ξεκινά την καριέρα του από λαϊκός και διάκος ως μελλοντικά υποψήφιος επίσκοπος, επιδιώκων δημόσιες σχέσεις, ακόμη δε και πολιτικές φιλίες και πολιτική υποστήριξη.

Αντίθετα απ᾽ αυτό, ο εκκλησιαστικός ηγέτης έχει ασκηθεί για χρόνια πολλά στο μοναστήρι, από έρωτα και αγάπη στον Χριστό, και ουδόλως ορέγεται θέσεις και εξουσίες.

Έχει δηλαδή, ασκηθεί στο ανιδιοτελές της Ορθόδοξης ασκητικής παράδοσης. Έτσι μόνον είναι δυνατόν ο επίσκοπος να μην απορροφάται από την Πολιτεία ως δημόσιος υπάλληλός της. Αντιθέτως δε, έτσι μπορεί να γίνεται κριτής του ορθού και κανονικού και του δημοκρατικού ήθους της Πολιτείας. Σημείο της προβληματικής αυτής σχέσης εκκλησιαστικών και πολιτικών ανδρών είναι ότι από λαϊκοί ακόμη οι νέοι άνθρωποι που έχουν έφεση στην εκκλησιαστική ζωή σπουδάζουν μετά την Θεολογία τη Νομική επιστήμη, διότι αυτό τους καθιστά ικανούς να θέσουν υποψηφιότητα για επισκοπικές θέσεις.

Επομένως, για να εξυγιανθεί ο εκκλησιαστικός χώρος και να απεγκλωβιστεί από την όποια εξάρτησή του από πολιτικούς ηγέτες και άρχοντες θα πρέπει να επιστρέψουμε στην Ορθόδοξη Αποστολική και Συνοδική παράδοση, φιλοσοφία και αντίληψη. Διότι έτσι η Εκκλησία θα λειτουργήσει ως το άλας της ιστορίας, όπως και όντως είναι. Έτσι η Εκκλησία θα εξυγιάνει και την Πολιτεία.

Όλα αυτά μας αναγκάζουν ως επιστήμονες και ερευνητές του Ελληνικού και Ορθόδοξου Φαινομένου και γεγονότος να τα διατυπώσουμε αυτά ευθαρσώς, μολονότι ως πρόσωπα νοιώθουμε ελάχιστοι μηδαμινοί και ανάξιοι να σταθούμε μπροστά όχι μόνο στους Αγίους Επισκόπους και Αρχιεπισκόπους της Αγίας Εκκλησίας μας, αλλά μπροστά και στο τελευταίο συνάνθρωπό μας, ως κατώτεροι όλων. Όμως, όταν βλέπουμε πως η εκκλησιαστική ιεραρχία κινδυνεύει να υποταχθεί επικίνδυνα στην Πολιτεία, με κορυφαίο πλέον το γεγονός να αποδέχεται τις πρωτάκουστες απαιτήσεις της Πολιτείας όχι μόνον να κλείσουν οι εκκλησίες αλλά και να σιωπήσουν ακόμη και οι καμπάνες, τότε θεωρούμε αμαρτία και έλλειψη ιστορικής και επιστημονικής ευθύνης το να σιωπήσουμε. Όταν δηλαδή, βλέπουμε να διώκονται ιερείς και επίσκοποι, επειδή κοινωνούν τους ανθρώπους, ή αφήνουν ανοικτά τα μεγάφωνα, ώστε, έστω και έξω από τις εκκλησίες, και όλως ακινδύνως για την δημόσια υγεία, να μπορούν κάποιοι να ακούν τις ιερές ακολουθίες, τότε αμφιβάλλουμε πλέον για όλα.

Τώρα υποχρεούμεθα να θέσουμε τα ζητήματα εξ αρχής και εφ´ όλης  της ύλης. Είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπίσουμε την αλήθεια, την δημοκρατία, το λαό μας και κυρίως την Ορθοδοξία μας και τον Ορθόδοξο πολιτισμό μας. Διότι σήμερα καταργείται η Ορθόδοξη Παιδεία στα σχολεία, απαγορεύεται η είσοδος των ιεραρχών και ιερέων στα σχολεία και η κατήχηση των μαθητών, τώρα δε λόγω δήθεν του κορωνοϊού απαγορεύεται η μετοχή του λαού μας στην Θεία Λειτουργία. Αύριο θα υποχρεωθούμε σε εμβολιασμούς με άγνωστες συνέπειες. Θα υποχρεωθούμε να τσιπαριστούμε ως ζώα και να χάσουμε κάθε ελευθερία. Θα γίνουμε μια αγέλη ζώων και θα καταργηθούμε ως πολίτες, ως ελεύθερα πρόσωπα, ως Έλληνες και ως Ορθόδοξοι χριστιανοί. Σε όλα αυτά είναι σαφές πως η διοικούσα Εκκλησία είναι έτοιμη να ενδώσει και εκούσα-άκουσα να υπηρετήσει την κατ’ ουσίαν αντίχριστη και ανθελληνική Πολιτεία στο ανόσιο έργο της.

Η Εκκλησία πρέπει ως συλλογική Αντιγόνη να αντιταχθεί, χάριν του Θεού και χάριν του λαού, στον απάνθρωπο Κρέοντα. Δηλαδή, πρέπει σήμερα να αντιταχθεί σε όλους τους επίδοξους Νεοταξικούς θεούς και αφέντες των ανθρώπων.

Η Ορθόδοξη Εκκλησία και οι Ορθόδοξοι λαοί της γης και όλοι οι Χριστιανοί, πρέπει να πουν ένα ισχυρό ΟΧΙ στους μεγιστάνες νεοναζιστές του χρήματος και στα ιδρύματά του που ως επίγονοι του Χίτλερ απαιτούν, ως πάμπλουτοι δήθεν φιλάνθρωποι, να χειραγωγούν τον παγκόσμιο πληθυσμό, ως αυτοί να έφτιαξαν τον κόσμο και ως αυτοί να γνωρίζουν το νόημα και τον λόγο ύπαρξης του κόσμου. Στην ουσία είναι άρρωστα και δαιμονισμένα μυαλά, όταν τη μια στιγμή μιλούν για μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού και συγχρόνως παρουσιάζονται ως ευεργέτες, και το χειρότερο, ως ιδιοκτήτες της ανθρωπότητας. Η Ορθόδοξη Εκκλησία και ο Ελληνισμός οφείλουν να αντισταθούν με κάθε τρόπο στο νεοναζιστικό και νεο-σοβιετικό φαινόμενο, όπου κάποιοι επίδοξοι βαθύπλουτοι σωτήρες της ανθρωπότητας, με πρόσωπο προβάτου και ψυχή λύκου θέλουν να κατασπαράξουν την ανθρωπότητα και τους λαούς της γης. Και θέλουν να επιβάλουν βίαια την υποταγή της παγκόσμιας ανθρωπότητας στα απάνθρωπα σχέδια και όνειρα των πέντε-δέκα βαθύπλουτων του κόσμου και στα δήθεν φιλάνθρωπα ιδρύματα και τις ΜΚΟ των. Κάθε εμβόλιο πρέπει να ελεγχθεί από το Χημείο του Κράτους και να μάθουμε τί περιέχει και αν είναι επικίνδυνο για τον άνθρωπο.

Ο Εβραίος σκηνοθέτης, πολιτικός και όντως φιλάνθρωπος και ευγενής άνθρωπος του Θεού, ο Ααρών Ρούσο, αποκαλύπτει σε μια συγκλονιστική συνέντευξή του λίγο πριν τον θάνατο του(;) τι του έλεγε ένας τέτοιος προβατόσχημος και δήθεν φιλάνθρωπος μεγιστάνας του χρήματος. Ότι το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η εξουσία επί του κόσμου. Γι’ αυτό χρηματοδοτεί φεμινισμούς, πολιτικά κινήματα, πολιτικούς, που προωθούν τον παγκόσμιο πόλεμο και κυρίως το μέγιστο, πλήρη και απόλυτο έλεγχο της παγκόσμιας ανθρωπότητας μέσω ενός εμφυτευμένου τσιπ, μέσω του οποίου ο άνθρωπος θα υπάρχει ή δεν θα υπάρχει, όταν τα κέντρα εξουσίας αποφασίζουν.

Για να συμβεί αυτό, δηλαδή να δεχθούν όλοι οι άνθρωποι πρόθυμα να υπακούσουν σε μια διεθνή Αρχή και μια κεντρική παγκόσμια εξουσία θα πρέπει να προηγηθεί μια μεγάλη και παγκόσμια καταστροφή μέσω πχ. μιας πανδημίας. Όπως οι Δίδυμοι Πύργοι άνοιξαν τον δρόμο για την παγκόσμια εκστρατεία εναντίον ενός εχθρού ανύπαρκτου, έτσι αποκαλύπτει ο Ααρών Ρούσο, έτσι μια αντίστοιχη παγκόσμια καταστροφή θα ανοίξει τον δρόμο για την παγκόσμια κεντρική κυβέρνηση και εξουσία.

Αυτό φαίνεται σαφώς πως εξυπηρετεί σήμερα όλο το σχέδιο του κορωνοϊού, για τον οποίο δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα και σαφώς καταρχήν, καλά κάνουμε και παίρνουμε μέτρα. Όμως αν το επερχόμενο κακό του κορωνοϊού είναι υπέρμετρα πάνω από τις δυνάμεις μας, και αυτό ίσως κάποιοι το γνωρίζουν πολύ καλά, τότε κακά τα ψέμματα, μόνον ο Θεός μπορεί να σώσει τον κόσμο. Κανένας πολιτικός, ή επιστήμονας, ή στρατιωτικός δεν θα μπορέσει να μας προστατεύσει, αν όντως ο κορωνοϊός αυτός είναι κάτι εντελώς άγνωστο, φυσικής ή τεχνητής προέλευσης, όπως φαίνεται να είναι.

Γι’ αυτό ως λαός έχουμε δικαίωμα να απαιτούμε να ανοίξουν οι εκκλησίες και να κτυπήσουν οι καμπάνες το Πάσχα. Έχουμε δικαίωμα να αποφασίζουμε για την τύχη μας. Αν θέλουμε να μείνουμε κλεισμένοι στην κατ’ οίκον φυλακή, ή να πάρουμε τα όποια μέτρα. Μια Πολιτεία που γεμίζει την Ελλάδα με μετανάστες, που φορτώνει τον λαό με Μνημόνια και τον οδηγεί στις κατά χιλιάδες αυτοκτονίες, μια Πολιτεία που μας θεωρεί Οθωμανική επαρχία και πετά την Μακεδονία και την ιστορία του λαού μας στον κάλαθο των αχρήστων με Συνθήκες προδοτικές, δεν μπορούμε να την εμπιστευόμαστε εν λευκώ.

Γι’ αυτό οι Ιεράρχες που σήμερα ενδίδουν σε μια Πολιτεία που απαγορεύει να εορτάσουμε το Πάσχα στις εκκλησίες και μας έχει κλείσει στα σπίτια μας ως σε νέου τύπου φυλακή, δήθεν για το καλό μας, πρέπει να γνωρίζουν πως χρησιμοποιούνται μέσω των δήθεν δημοκρατικών κυβερνήσεων και της δήθεν φιλάνθρωπης υπέρ του ελληνικού λαού Πολιτείας, εναντίον του λαού, εναντίον της Δημοκρατίας και εναντίον της Εκκλησίας. Κατ’ ουσίαν, και σίγουρα άθελά των, αλλά ασφαλώς επί σχεδίου, χρησιμοποιούνται μαζί με όλο τον κρατικό μηχανισμό, όπως αστυνομία, οργανισμούς υγείας κλπ, απ’ αυτά τα διεθνή κέντρα που ελέγχουν ενώσεις κρατών και εθνικές κυβερνήσεις, για τον πλήρη έλεγχο της ανθρωπότητας.

Ας με συγχωρέσουν γι’ αυτό που γράφω και λέω. Όμως ας το κατανοήσουν οι Άγιοι ιεράρχες αυτό τώρα, όσο ακόμη είναι καιρός, πως διαπράττουν μέγιστο ιστορικό σφάλμα μη θέτοντας όρους και όρια στην αυθαιρεσία της Πολιτείας. Διότι ουδόλως θα έβλαπτε τη δημόσια υγεία, εάν ελάμβανε τα πρέποντα μέτρα για όσους προσέρχονται στις ιερές ακολουθίες. Ας το κατανοήσει αυτό και ο συνάδελφος κ. Τσιόδρας, ο οποίος, θα έπρεπε να απαιτήσει από την κυβέρνηση να τηρηθούν συγκεκριμένα μέτρα ασφαλείας και να ανοίξουν οι εκκλησίες. Και αν του το αρνηθεί η κυβέρνηση, ας παραιτηθεί.

Διότι ουδεμία αμφιβολία παραμένει πλέον πως ο κορωνοϊός είναι το άλλοθι για την παγκόσμια δικτατορία και την παγκόσμια κατάργηση της δημοκρατίας και ελευθερίας των ανθρώπων, αφού πρώτα καταρρεύσουν οι εθνικές οικονομίες, πάντα βέβαια με άλλοθι το καλό και την ασφάλεια των ανθρώπων.

Αυτή την στιγμή το κακό που έρχεται εναντίον της ανθρωπότητας είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό του Β´ Παγκοσμίου Πολέμου και των τανκς του Ναζισμού. Έρχεται η παγκόσμια υποδούλωση της ανθρωπότητας σε πέντε-δέκα άρχοντες του χρήματος και των τραπεζών που θέλουν να αφαιρέσουν κάθε ιδιωτικό πλούτο και κάθε ιδιωτική και εθνική ελευθερία για να πετύχουν την παγκόσμια κυριαρχία επί της ανθρωπότητας. Έχουν δε, φροντίσει να στοχοποιείται ως γραφικός και ως συνομωσιολόγος, όποιος βλέπει τα δεδομένα, κατανοεί και προβλέπει.

Έρχομαι τώρα στο επίκαιρο θέμα του Πάσχα και των απαγορεύσεων σχετικά με αυτό. Διότι αμυνόμενοι για την αυτοτέλεια της Εκκλησίας και για την Θεία Λειτουργία, αμυνόμεθα υπέρ όλου του κόσμου, όλου του ανθρώπου. Στην ουσία, η Θεία Λειτουργία, όπως από ένστικτο το κατανοούν και οι απλοί άνθρωποι του λαού μας, αποτελεί την βάση της ελευθερίας και της ζωής του ανθρώπου, ιστορικά και υπεριστορικά. Χωρίς την Θεία Λειτουργία δεν μπορεί να υφίσταται ο άνθρωπος. Καταργώντας την ζωντανή μετοχή των ανθρώπων στη Θεία Λειτουργία καταργείται και ο ίδιος ο άνθρωπος αλλά και ο Ίδιος ο Θεός.

Γι’ αυτό είναι κακό ῾῾λακτίζειν προς κέντρα.᾽᾽ Είναι ιστορική και κοσμογονική καταστροφή η απόφαση της ελληνικής Πολιτείας και η αποδοχή της απόφασης αυτής από την Εκκλησιαστική ιεραρχία, να απαγορευθεί η μετοχή των ανθρώπων στη Θεία Λειτουργία. Όταν το Βαυαρικό κράτος γκρέμιζε εκκλησίες, έκλεινε μοναστήρια, ανάγκαζε μοναχές να παντρευτούν και πωλούσε ιερά σκεύη, όλα αυτά ήταν ασήμαντα μπροστά σε αυτό που τώρα επιχειρείται. Ο εθισμός δηλαδή του ελληνικού λαού να ζει χωρίς Μεγάλη Παρασκευή, χωρίς Πάσχα και χωρίς Χριστό.

Διότι μόνο μέσα στην Θεία Λειτουργία πραγματοποιείται η Εκκλησία και η Ορθοδοξία. Αν πάψει η Θεία Λειτουργία να είναι ανοικτή στον λαό τότε καταργείται εν τοις πράγμασι η Εκκλησία. Εδώ τώρα, όντως φθάσαμε σε κόκκινη ζώνη. Οι Πρέσπες, οι μετανάστες και τα Μνημόνια ήταν τα προεόρτια. Τώρα μπαίνουμε στην κυρίως ανίερη εορτή του κακού στην Ελλάδα.

Επίσημα χείλη μάς λένε πως δεν είναι ανάγκη και δεν χάνουμε τίποτε, αν δεν να εορτάσουμε το Πάσχα στις εκκλησίες μας. Μας λένε, ακόμη, πως τώρα που οι εκκλησίες είναι κλειστές και απαγορεύεται να πάμε στις ιερές ακολουθίες, ότι τώρα θα ανακαλύψουμε την ουσία της Αναστάσεως του Χριστού. Τώρα από το φαινόμενο θα πάμε στην ουσία. Δηλαδή, μέχρι σήμερα, επί δυο χιλιάδες χρόνια οι χριστιανοί αγνοούσαν την ουσία της Αναστάσεως και ζούσαν στην φαινομενικότητα των ιερών ακολουθιών και όχι στην αλήθεια! Τώρα μένοντας σπίτι μας θα ανακαλύψουμε την ουσία και την αλήθεια της θείας Λειτουργίας, μένοντας κλεισμένοι στο σπίτι μας και ακούγοντας τις ιερές ακολουθίες από το ράδιο και την τηλεόραση!

Εδώ, με άλλο τρόπο καταλήγουμε να συμφωνούμε με τους Προτεστάντες που θεώρησαν την παράδοση της Εκκλησίας και τις εκκλησιαστικές τελετές απλά ψυχολογικά και συναισθηματικά θρησκευτικά σύμβολα, και όχι αλήθεια και ουσία. Όχι Μυστήριο υπεριστορικό.

Εδώ, στις ποικίλες δικαιολογίες για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα και να διασκεδάσουμε το αντιεκκλησιαστικό πνεύμα της Πολιτείας, που εντελώς αυταρχικά και αντιδημοκρατικά διατάσσουν να μείνουν κλειστές οι εκκλησίες κατά την Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα, καταργούμε και διαψεύδουμε όλη την Ορθόδοξη Θεολογία και την Ορθόδοξη εσχατολογική διάσταση της Θείας Λειτουργίας.

Γιατί όμως δεν ερωτάται ο λαός ο ίδιος με δημοψήφισμα αν θέλει να μένουν κλειστές οι εκκλησίες τώρα το Πάσχα, ακόμη και αν διακινδυνεύσει την υγεία του; Γιατί οι επίσκοποι δεν ερωτούν τον λαό τους αν συμφωνεί με τα μέτρα της Πολιτείας; Ακόμη, χειρότερα, γιατί δεν υποπτεύονται οι Άγιοι επίσκοποι πως στην ουσία γίνονται συνεργοί στην κατάργηση της δημοκρατίας αλλά και στην εγκαθίδρυση της Νέας Παγκόσμιας Τάξης;

Δηλαδή ασυνειδήτως, δέχονται να γίνουν υπηρέτες της Νέας Παγκόσμιας Τάξης που θέλει, με το άλλοθι του κορωνοϊού, να καταργήσει έθνη, λαούς, πολιτισμούς, εθνικές οικονομίες, εθνικά κράτη, εθνικές δημοκρατίες, ελευθερίες και να επιβάλει τον μετα-άνθρωπο. Και ιδίως στην Ελλάδα  που με όλα τα κόμματα και τις κυβερνήσεις των, δεξιές ή αριστερές, επιχειρεί όλα αυτά τα δέκα χρόνια να εκδιώξει από την Ελλάδα, και τους Έλληνες και τον Χριστό. Επιχειρεί να καταργήσει την ελληνική Δημοκρατία, τον ελληνικό λαό και τον Ορθόδοξο πολιτισμό του;

Στην ουσία καταργώντας την Θεία Λειτουργία για τον λαό καταργούμε τον ίδιο τον Χριστό και την ΅κκλησία του. Χωρίς την Θεία Λειτουργία δεν υφίσταται ούτε λαός, ούτε εκκλησία, ούτε άνθρωπος, ούτε ιστορία. Όλα μηδενίζονται, πίπτουν και χάνονται. Διότι, ή ο Χριστός είναι το Α και το Ω, ο Εις της Τριάδας, και επομένως τα μυστήρια της Εκκλησίας, με κεντρικό, Πρώτο και Πηγαίο Μυστήριο τη Θεία Λειτουργία, είναι η Ουσία και η Αλήθεια της Εκκλησίας, ή επί δύο χιλιάδες χρόνια η Εκκλησία ψεύδεται. Ό μη γένοιτο. Κάτι που ούτε να το σκεφθεί μπορεί ο έχων σώας της φρένας άνθρωπος.

Είναι προς τιμήν του Καθηγητού Δογματικής Θεολογίας και Μητροπολίτου Περγάμου Ιωάννη Ζηζιούλα, το ότι πρόσφατα σε συνέντευξή του ξεκαθάρισε τα πράγματα και την πλάνη, που λόγω κορωνοϊού, διαδίδεται ευρέως από επίσημα χείλη. Πως δηλαδή το ραδιόφωνο, η τηλεόραση και το διαδίκτυο μπορούν να υποκαθιστούν την ανάγκη της ζώσας μετοχής του ανθρώπου στην Θεία Λειτουργία. Όπως ο ίδιος είπε, από ανάγκη μεν του κορωνοϊού μένει κλεισμένος στο σπίτι του, αλλά ούτε την τηλεόραση ούτε το ραδιόφωνο θα ανοίξει για να υποκαταστήσει το μυστήριο της μετοχής του ανθρώπου στην Θεία Λειτουργία.

Διότι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, η τεχνολογική υποκατάσταση των Μυστηρίων της Εκκλησίας είναι ένα είδος πνευματικής πορνείας. Παλαιά οι άνθρωποι ούτε να φωτογραφηθούν δέχονταν, διαισθανόμενοι πως η τεχνολογία, όταν υπερβαίνει τα όριά της, αχρηστεύει το μυστήριο του ανθρώπινου προσώπου αλλά και το μυστήριο του Θεού. Είναι στην ουσία η προέκταση της δοκιμής του δένδρου της γνώσεως που εμπεριέχει την λήθη του Θεού και την υποκατάσταση του μυστηρίου του Θεού και του κόσμου με μια πορνική φαινομενικότητα.

Η τεχνολογία, όταν παύει να έχει αίσθηση των ορίων, καθίσταται το μέσον αναγωγής της φαντασίωσης και της υποκειμενικότητας σε δεσπόζουσα μεν, αλλά σαφώς ψευδή και ανυπόστατη αντικειμενικότητα. Η τεχνολογία, όταν χάνει την ταπείνωσή της και όταν παύει να υπηρετεί, αλλά επιδιώκει να εξουσιάζει την ζωή, καθίσταται τότε δαιμονιώδης και δαιμονική. Διότι τότε φανερώνεται ως η προέκταση των πειρασμών του Χριστού στην έρημο: ῾῾κάνε τις πέτρες φαγητό, πέσε στον γκρεμό, προσκύνησέ με για να σου δώσω τις βασιλείες του κόσμου.᾽᾽

Σήμερα η ελλαδική Εκκλησία, θέτοντας για πρώτη φορά την ανθρώπινη επιστήμη, υπεράνω του Μυστηρίου της Εκκλησίας και της Θείας Λειτουργίας, ασυνειδήτως μεν, ουσιαστικώς δε, έχει ενδώσει στους πειρασμούς αυτούς του Χριστού και δεν ακολουθεί τις προτροπές του Σωτήρος, του Μόνου και Αληθούς Μεσσία, Χριστού. ῾῾Ούκ επ᾽ άρτον μόνον ζήσεται άνθρωπος᾽᾽. ῾῾Ούκ εκπειράσεις Κύριον τον Θεόν σου.᾽᾽ ῾῾Κύριον τον Θεό σου προσκυνήσεις και αυτόν μόνον λατρεύσεις.᾽᾽

Για πρώτη φορά σήμερα, μετά από δυο χιλιάδες χρόνια, στην Ελλάδα όπου θεμελιώθηκε από τους Έλληνες Πατέρες της Εκκλησίας το Θείο και μέγιστο Μυστήριο της Θεολογίας, όπου η Θεία Λειτουργία αγιάζει νερά, γη, αέρα και όλα τα σύμπαντα, και, κυρίως, όπου η ύλη και ο κόσμος μεταποιούνται σε σώμα και αίμα Θεού, ναι, για πρώτη φορά μετά από δυο χιλιάδες χρόνια, με απόφαση της Εκκλησιαστικής ιεραρχίας, εκδιώκονται οι άνθρωποι και τους απαγορεύεται η μετοχή στο Μυστήριο της Θείας Λειτουργίας.

Και δεν θα πούμε τα αυτονόητα που είπαμε σε προηγούμενες επιστολές μας και που τα κατανοούν και τα εφαρμόζουν όλες οι άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, σεβόμενες και μη πειράζοντας τον Θεό και κρατούν ανοικτές τις εκκλησίες για τον πιστό λαό των. Θα επιμείνουμε στα ουσιώδη, στα αληθή και όχι στα φαινομενικά. Ότι Θείο και Άκτιστο πυρ περιλούζει την Εκκλησία του Χριστού, τα χέρια και τα σώματα των αγίων ιερέων, επισκόπων αλλά και τον λαό, κατά την τέλεση του Μυστηρίου των Μυστηρίων, της Αγίας και Ακτίστου Θείας Λειτουργίας του Χριστού και όλης της Αγίας, Ακτίστου και Υποστατικής Τριάδος.

Τούτο το Θείο και Άκτιστο πύρ που περιλούζει την Εκκλησία, τους επισκόπους και τον λαό κατά την Θεία Λειτουργία, μεταμορφώνει το κτιστό σε Άκτιστο κατά χάριν, αλλά ουσιωδώς και ουχί φαινομενικώς. Ουδεμία ασθένεια και φθορά μπορεί να ισχύσει αυτού του Θείου, Ουράνιου και ουσιώδους Ακτίστου Μυστηρίου Φωτός και Ακτίστου Φωτεινού Μυστηρίου. Διότι εάν δεν είναι έτσι, τότε μάταιη η πίστη μας, μάταιοι και οι αγώνες μας και οι θυσίες μας ως λαός μαρτυρικός δυο χιλιάδες χρόνια τώρα, αλλά και χιλιετηρίδες πρό Χριστού, πρωτυπωτικώς αυτού του γεγονότος . Όμως ουδέν μάταιο στον ορθόδοξο μαρτυρικό λαό μας και ουδέν μάταιο και ψευδές στην Ορθόδοξη Εκκλησία και ζωή.

Ναι, αυτός ο αμαρτωλός και πεπτωκός λαός διατηρεί ακόμη μέσα στην όποια αμαρτωλότητά του και πτωτικότητά του αδιάψευστο το Ορθόδοξο ένστικτό του και ζητά να μετέχει με κάθε τρόπο, ακόμη και με κίνδυνο της υγείας του, στο Μέγιστο Γεγονός της Σάρκωσης, της Σταύρωσης και της Ανάστασης του Χριστού, του Μόνου Αληθινού Σωτήρα και Μεσσία του κόσμου και των ανθρώπων.

Διαισθάνεται ο λαός μας, πως έξω από την Θεία Λειτουργία δεν μπορεί να ζήσει. Δεν μπορεί να νοιώσει ανάσταση. Ακόμη και αν δεν αντέχει να μείνει σε όλη την ακολουθία, ακόμη και αν δεν είναι συνεπής στα εκκλησιαστικά καθήκοντά του, όπως τον κατηγορούν κάποιοι τόσο εύκολα, όσοι δεν τον αγαπούν καρδιακά και δεν πάσχουν γι’ αυτόν, ακόμη κι έτσι αυτός ο αμαρτωλός λαός μας, νοιώθει και διαισθάνεται πως χωρίς να βρεθεί έστω και λίγο κοντά στον αναστημένο Χριστό, πως δεν είναι καλά.

Πως δεν μπορεί να ζει και να υπάρχει. Ποιός μπορεί να απαγορεύσει σε αυτόν τον αμαρτωλό λαό να πάει να προσκυνήσει τον επιτάφιο και να ακούσει τον θρήνο της Παναγίας και Μητέρας του Χριστού και Σταυρωμένου παιδιού της; Ποιός μπορεί να απαγορεύσει σε αυτόν τον αμαρτωλό λαό να πάει να συναντήσει τον Χριστό και Θεό του ακόμη και με κίνδυνο της ζωής του;

Αν αυτός ο λαός υπομένει τόση τρομοκράτηση που του επιβάλλουν τα πληρωμένα ΜΜΕ, ακόμη δε, αν και εκκλησιαστικοί άνδρες που ως φερέφωνα ενός άρρωστου και αντιεκκλησιαστικού κράτους, του ζητούν να μείνει στο σπίτι του αυτές τις στιγμές, τότε αυτός ο λαός, μάς δείχνει σε όλους, πολιτικούς και εκκλησιαστικούς, πως λαθέψαμε και τον συκοφαντούμε άδικα.

Αυτός ο λαός που έδωσε μάρτυρες και ήρωες που έχυσαν το αίμα τους, χωρίς να φοβάται κανένα θάνατο περισσότερο από το θάνατο που φέρει ο φόβος του θανάτου, για να είμαστε σήμερα ελεύθερη χώρα, αυτός ο λαός θέλει να αγγίξει και να φιλήσει το νεκρό σώμα του Θεού Του. Θέλει να κράξει σε όλα τα σύμπαντα πως Χριστός Ανέστη.

Σήμερα ο Θεός μάς στέλνει τον Άγιο Κορωνοϊό του για να μας σώσει από τον άρρωστο και πτωχό εαυτό μας. Που φοβούμενος τα μικρόβια και τος ασθένειες περιφρονεί τον Μέγιστο Των Μεγίστων. Που ξέχασε πως ο Χριστός δεν είναι απλό σύμβολο θρησκευτικό. Αλλά ο όντως Ιατρός και ο όντως Σωτήρας σωμάτων και ψυχών. Και αν είναι όντως Θεός και όντως Ιατρός και Σωτήρας και όντως Μεσσίας και όντως Αναστημένος Θεός, ποιά ασθένεια και ποιός θάνατος μπορεί να υπερισχύσει από Αυτόν;

Άγιοι επίσκοποι και Άγιοι ιεράρχες, ας μην συνεχίζουμε το θανάσιμο σφάλμα μας να προσβάλλουμε τον Χριστό και την Παναγία. Αφήστε τον αμαρτωλό λαό μας και κυρίως στον Αναστημένο Χριστό μας να μας διδάξουν σε όλους τον Τέλειο Δρόμο της Τελείας Αγάπης που έξω βάλει τον φόβο, την ασθένεια και τον θάνατο.

Χριστός Ανέστη!

Άνθρωπος Ανέστη! Ελευθερία Ανέστη! Ελλάς Ανέστη!

Ανακοινώσεις

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τελευταία Άρθρα